Eleganckie Przeprowadzki Warszawa

ZADZWOŃ DO NAS! tel.: 509 191 217 / e-mail:

Przeprowadzki biur Warszawa - NAWET W 1 dzień!

Realizujemy Przeprowadzki biur na terenie Warszawy i okolic jest to duży, specyficzny i wymagający segment rynku. Wychodząc naprzeciw zapotrzebowaniu opracowaliśmy techniki, które pozwalają nam dopasować się do klienta, oraz sprawnie wykonać przeprowadzkę zarówno małego biura jak i biura wielkopowierzchniowego. Posiadamy niezbędną flotę samochodów, ludzi, narzędzia, materiały, umiejętności, doświadczenie, oraz UBEZPIECZENIE.

Mając na celu zrozumienie procesu przeprowadzki, oraz ułatwienie naszej przyszłej rozmowy dotyczącej wyceny przeprowadzki warto zapoznać się z poniższymi informacjami.

1. Typ przeprowadzki - NAWET W 1 dzień!

Planując przeprowadzkę zastanów się jakiej usługi oczekujesz, musisz mieć świadomość, że im więcej zrobisz Ty i Twoi współpracownicy, tym tańsza będzie Twoja przeprowadzka. Do wyboru masz trzy typy przeprowadzek:

  • Przeprowadzka kompleksowa
  • Przeprowadzka standardowa
  • Przeprowadzka ekonomiczna

KOMPLEKSOWA PRZEPROWADZKA BIURA to przeprowadzka, która nie wymaga od zamawiającego żadnego wkładu pracy fizycznej. W tym wariancie pracownicy naszej firmy według wcześniej ustalonego planu działania kolejno:

  • Opróżnią z szaf, szafek, regałów, biurek, półek znajdujące się tam dokumenty i przedmioty, oraz zapakują je do kartonów, odpowiednio zabezpieczając i oznaczając,
  • Zabezpieczą i oznaczą meble, oraz pozostałe wyposażenie, tak aby wszystkie rzeczy trafiły na właściwe miejsce,
  • W razie potrzeby wykonają demontaż i ponowny montaż mebli,
  • Zabezpieczą odpowiednio sprzęt (komputery, monitory, drukarki, telefony i inne)
  • Przygotują korytarze, windy, przejścia, wyjścia (podkładki pod drzwi, zabezpieczenie ścian i wind),
  • Przeprowadzą mienie do nowego lokalu, oraz rozmieszczą je według planu,
  • Zamontują tablice, obrazy i inne w miejscu przeznaczenia
  • Sprzątną pozostałe po przeprowadzce materiały.

Wszystkie materiały niezbędne do wykonania kompleksowej przeprowadzki biura (kartony, folia bąbelkowa, folia stretch, taśmy, worki wliczone są w cenę. CENNIK PRZEPROWADZKI.

STANDARDOWA PRZEPROWADZKA BIURA wariant ten jest najczęściej wybierany przez naszych klientów. To pracownicy Twojej firmy przejmują obowiązek w zakresie:

  • pakowania dokumentów i innych drobnych rzeczy w kartony,
  • odpowiedniego zabezpieczenia sprzętu komputerowego,
  • ewentualnie demontaż i montaż mebli,
  • zabezpieczenia wind i korytarzy.

W tym wariancie nasza firma gwarantuje:

  • demontaż i montaż mebli,
  • zabezpieczenie mebli folią stretch i kocami transportowymi,
  • wyniesienie mienia z lokalu,
  • transport, wniesienie rzeczy do lokalu,
  • ustawienie mebli w wyznaczonych miejscach,
  • darmowe dostarczenie kartonów i innych potrzebnych materiałów ochronnych.

W standardowej przeprowadzce w cenę nie są wliczone dodatkowe materiały ochronne tj. kartony, folia bąbelkowa, taśmy, papier pakowy, worki i inne. Można je nabyć w naszym sklepie. Darmowa dostawa dotyczy zakupów powyżej 150 zł.

Standardowa przeprowadzka biura to skomplikowany proces do którego warto się przygotować. Przy tego typu przeprowadzkach niezwykle istotne jest aby pracownicy biura oznakowali pudła z zawartością. Jest to zadanie, pracochłonne i czasochłonne jednak, efekt jest taki, że dana paczka bezproblemowo trafia do miejsca przeznaczenia, oraz można szybko zidentyfikować zapakowane w niej rzeczy.

Standardowa przeprowadzka biura to doskonały czas na segregację i pozbycie się niepotrzebnych rzeczy, stare biurka, szafy, komputery, papiery, po co je pakować i przewozić? Oddziel, oznacz, które rzeczy są do likwidacji i powiedz nam o tym, my pomożemy Ci pozbyć się tego problemu wynajmując odpowiednio duży kontener. Uważaj jednak żeby nie pozbyć się np. ważnych dokumentów.

EKONOMICZNA PRZEPROWADZKA BIURA, w zakres obowiązków naszej firmy wchodzi wyniesienie mienia z lokalu, załadunek, transport, oraz rozładunek w wyznaczone miejsce. Wszelkiego rodzaju pakowanie i zabezpieczenie mienia leży po stronie zamawiającego przeprowadzkę. Przy takim wariancie zapraszamy do naszego sklepu w celu zakupu materiałów mogących przydać się przy przeprowadzce biura (folia stretch, folia bąbelkowa, kartony, taśmy, worki).

2. Termin przeprowadzki - NAWET W 1 dzień!

Planując przeprowadzkę weź pod uwagę czas, a mianowicie wyznacz:

  • Termin przeprowadzki
  • Czas trwania przeprowadzki
  • Godziny trwania przeprowadzki?

Jeśli termin przeprowadzki jest znany wcześniej, nie czekaj do ostatnich dni. Im wcześniej poinformujesz nas w których dniach chcesz wykonać usługę tym lepiej będziemy mogli dopasować się do Twoich terminów.

Podejmij decyzję ile czasu może trwać przeprowadzka? Czy jest to kwestia godzin, dni, a może tygodni. Czasem warto rozłożyć przeprowadzkę na kilka etapów np. działami, pokojami. Wtedy nie tylko Ty masz lepszy ogląd sytuacji, ale i pracownicy wiedzą kiedy przyjdzie na nich pora przeprowadzki.

Dowiedz się wcześniej w zarządzie budynku kiedy i w jakich godzinach można przeprowadzać się, bywa, że aby nie zakłócać pracy biurowca, wszelkie prace wykonywane są po godzinach pracy biur ( wieczorem, bądź w nocy). Weź pod uwagę, że gdy biurowiec jest pusty, łatwiej się po nim przemieszczać, czas oczekiwania na windę skraca się, co wpływa na czas wykonania przeprowadzki.

Eleganckie Przeprowadzki Warszawa

3. Elementy strategiczne przeprowadzki - NAWET W 1 dzień!

Podczas przeprowadzek biurowych są stałe elementy strategiczne, które potrafią zmienić cały przebieg przeprowadzki. Niedomówienie pewnych kwestii może rodzić niepotrzebne nerwy i stres. Aby uniknąć nieporozumień uczyń następne kroki:

  • Wyznacz osobę decyzyjną,
  • Sprawdź jakie meble wymagają demontażu i ponownego montażu,
  • Zdobądź informację o podjeździe i wejściu do biurowca podczas przeprowadzki,
  • Sprawdź dostępność windy towarowej, oraz warunki korzystania z niej.

Podstawową sprawą jest wyznaczenie osoby decyzyjnej, zarówno po stronie zleceniodawcy, jak i zleceniobiorcy. W ten sposób wszelkie polecenia wydane w trakcie przeprowadzki przez osoby decyzyjne będą realizowane w kontrolowany sposób.

Częstym nieprzewidzianym elementem w procesie przeprowadzki jest demontaż i montaż mebli, oraz wyposażenia biura. Podczas przeprowadzek biur najczęściej są to narożne biurka, boksy biurowe, wysokie szafy na dokumenty, złączone ze sobą regały na dokumenty, regały z archiwum, stoły konferencyjne, wszelkiego rodzaju wiszące szafki, półki, tablice, rzutniki, zegary. Są to czynności, które wbrew pozorom są bardzo czasochłonne i pracochłonne. Zwróć na to uwagę przy rozmowie z naszym doradcą.

Przeprowadzki biur, szczególnie w nowych biurowcach obwarowane są szczególnymi obostrzeniami, dowiedz się którym wejściem można będzie wykonać przeprowadzkę, oraz gdzie jest najbliższe miejsce postojowe dla samochodu. Warto wcześniej poinformować zarząd budynku, o przeprowadzce i poprosić o miejsce do zaparkowania jak najbliżej wejścia do budynku, którym będzie realizowana przeprowadzka.

Planując godziny trwania przeprowadzki zasięgnij informacji odnośnie dostępności windy. Dowiedz się czy jest winda towarowa dla dostawców? Taka winda najczęściej jest na zapleczu biurowca i podczas normalnych godzin pracy nie koliduje z klientami i pracownikami biurowca.

Dowiedz się również jak wygląda sprawa z kontrolą dostępu do windy (winda na kartę, chip) najczęściej są do dyspozycji karty dla gości, jednak zdarza się że trzeba korzystać z kart pracowników firmy. Jeżeli to możliwe zorganizuj kluczyk do windy, który pozwala na zablokowanie drzwi.

Jeśli masz ciężki sprzęt np. sejf dowiedz się jaki jest maksymalny udźwig windy. Jeżeli nie będzie możliwości skorzystania z niej, trzeba liczyć się z dodatkowym kosztem za wniesienie ciężkiego gabarytu. Jeżeli to możliwe to zorganizuj kluczyk do windy, który pozwala na zablokowanie drzwi.

4. Grupa techniczna - NAWET W 1 dzień!

Usługa "GRUPA TECHNICZNA" to oferta przygotowana dla biur, które nie potrzebują przeprowadzki, lecz pomocy przy drobnych pracach na w siedzibie:

  • Relokacja pracowników między piętrami,
  • Porządkowanie dokumentów,
  • Montaż mebli (w paczkach i na zamówienie),
  • Naprawa mebli,
  • Montaż oświetlenia,
  • Montaż szyldów, tablic, półek, obrazów.

W razie jakiejkolwiek pomocy przy pracach fizyczno-technicznych zadzwoń do nas, powiedz jaką masz potrzebę a my tę potrzebę zaspokoimy.

Pozdrawiamy, Przeprowadzki Warszawskie

Dowiedz się więcej na temat relokacji biur.

20190419_referencje_dngroup

Dowiedz się więcej lub zadzwoń (+48) 509 191 217

Potrzebujesz szybkiej wyceny? Wypełnij formularz:

W przypadku zainteresowania przeprowadzką wypełnił poniższy formularz, a zgłosimy się do Ciebie w bardzo krótkim czasie. Postaraj się określij w nim możliwie jak najwięcej szczegółów dotyczących przeprowadzki, takich jak typ przeprowadzki, rodzaj przedmiotów, ilość mebli itp. Oczekujemy na Wiadomość od Ciebie lub Twojej firmy!

Jaki jest planowany termin przeprowadzki?

Twój telefon:

Twój e-mail:

Skąd dokąd?

Przeprowadzka mieszkania, domu, biura, firmy, montaż mebli, przenoszenie gabarytu, opróżnianie lokalu?

Jaka jest powierzchnia lokalu?

Ile jest pomieszczeń w lokalu, jakie? (np 2 x pokój, łazienka, kuchnia, garaż itp)

Z którego piętra na które?

Czy są windy?

Czy jest bezpośredni podjazd pod klatkę?

Ile osób przeprowadza się?

Czy zabieramy wszystkie rzeczy z lokalu czy tylko wybrane? Wymień jakie rzeczy mamy zabrać i ile jest sztuk (np 2 x komoda dwudrzwiowa, 1 komoda trzydrzwiowa,1 x szafa dwudrzwiowa, 3 stoły, pralka, biurko)?

Czy rzeczy osobiste (ubrania, książki, szkło) będą już spakowane, czy ma zająć się tym nasza firma?

Informacje dodatkowe:

Zadzwoń: (+48) 509 191 217, przeprowadzki warszawa, firma przeprowadzkowa warszawa, cennik, przeprowadzki mieszkań, domów, biur i firm, transport pianin i fortepianów / Informacje zawarte w niniejszej witrynie nie są prawnie wiążące i nie stanowią oferty handlowej w rozumieniu art. 66 § 1 Kodeksu cywilnego.
Wszelkie prawa zastrzeżone © Przeprowadzki Warszawa, firma przeprowadzkowa, transport - Stworzone z przez Strony365.pl