Realizujemy Przeprowadzki biur na terenie Warszawy i okolic jest to duży, specyficzny i wymagający segment rynku. Wychodząc naprzeciw zapotrzebowaniu opracowaliśmy techniki, które pozwalają nam dopasować się do klienta, oraz sprawnie wykonać przeprowadzkę zarówno małego biura jak i biura wielkopowierzchniowego. Posiadamy niezbędną flotę samochodów, ludzi, narzędzia, materiały, umiejętności, doświadczenie, oraz UBEZPIECZENIE.
Dziękujemy za wybranie firmy ELEGACNKIE PRZEPROWADZKI w temacie przeprowadzek biur. Dziękujemy za zaufanie, jakim darzą nas nasi korporacyjni klienci i jesteśmy wdzięczni i będziemy ich zawsze wspierać.
Mając na celu zrozumienie procesu przeprowadzki, oraz ułatwienie naszej przyszłej rozmowy dotyczącej wyceny przeprowadzki warto zapoznać się z poniższymi informacjami.
Warunki wynajmu: 2 zł/dziennie za 20 szt., 1,75 zł/dziennie za 30-40 szt. oraz 1,50 zł/dziennie za sztukę od 41 szt. i więcej, minimalny wynajem to 20 szt. oraz min. 7 dni (dla podanej kalkulacji kosztorys wynosi 315 zł netto). Odbiór osobisty z naszego biura na Bielanach (Księżycowa 76) lub dowieziemy w cenie już od 50 zł netto (cena transportu zależna od ilości sztuk).
Planując przeprowadzkę zastanów się jakiej usługi oczekujesz, musisz mieć świadomość, że im więcej zrobisz Ty i Twoi współpracownicy, tym tańsza będzie Twoja przeprowadzka. Do wyboru masz trzy typy przeprowadzek:
KOMPLEKSOWA PRZEPROWADZKA BIURA to przeprowadzka, która nie wymaga od zamawiającego żadnego wkładu pracy fizycznej. W tym wariancie pracownicy naszej firmy według wcześniej ustalonego planu działania kolejno:
Wszystkie materiały niezbędne do wykonania kompleksowej przeprowadzki biura (kartony, folia bąbelkowa, folia stretch, taśmy, worki wliczone są w cenę. CENNIK PRZEPROWADZKI.
STANDARDOWA PRZEPROWADZKA BIURA wariant ten jest najczęściej wybierany przez naszych klientów. To pracownicy Twojej firmy przejmują obowiązek w zakresie:
W tym wariancie nasza firma gwarantuje:
W standardowej przeprowadzce w cenę nie są wliczone dodatkowe materiały ochronne tj. kartony, folia bąbelkowa, taśmy, papier pakowy, worki i inne. Można je nabyć w naszym sklepie. Darmowa dostawa dotyczy zakupów powyżej 150 zł.
Standardowa przeprowadzka biura to skomplikowany proces do którego warto się przygotować. Przy tego typu przeprowadzkach niezwykle istotne jest aby pracownicy biura oznakowali pudła z zawartością. Jest to zadanie, pracochłonne i czasochłonne jednak, efekt jest taki, że dana paczka bezproblemowo trafia do miejsca przeznaczenia, oraz można szybko zidentyfikować zapakowane w niej rzeczy.
Standardowa przeprowadzka biura to doskonały czas na segregację i pozbycie się niepotrzebnych rzeczy, stare biurka, szafy, komputery, papiery, po co je pakować i przewozić? Oddziel, oznacz, które rzeczy są do likwidacji i powiedz nam o tym, my pomożemy Ci pozbyć się tego problemu wynajmując odpowiednio duży kontener. Uważaj jednak żeby nie pozbyć się np. ważnych dokumentów.
EKONOMICZNA PRZEPROWADZKA BIURA, w zakres obowiązków naszej firmy wchodzi wyniesienie mienia z lokalu, załadunek, transport, oraz rozładunek w wyznaczone miejsce. Wszelkiego rodzaju pakowanie i zabezpieczenie mienia leży po stronie zamawiającego przeprowadzkę. Przy takim wariancie zapraszamy do naszego sklepu w celu zakupu materiałów mogących przydać się przy przeprowadzce biura (folia stretch, folia bąbelkowa, kartony, taśmy, worki).
Planując przeprowadzkę weź pod uwagę czas, a mianowicie wyznacz:
Jeśli termin przeprowadzki jest znany wcześniej, nie czekaj do ostatnich dni. Im wcześniej poinformujesz nas w których dniach chcesz wykonać usługę tym lepiej będziemy mogli dopasować się do Twoich terminów.
Podejmij decyzję ile czasu może trwać przeprowadzka? Czy jest to kwestia godzin, dni, a może tygodni. Czasem warto rozłożyć przeprowadzkę na kilka etapów np. działami, pokojami. Wtedy nie tylko Ty masz lepszy ogląd sytuacji, ale i pracownicy wiedzą kiedy przyjdzie na nich pora przeprowadzki.
Dowiedz się wcześniej w zarządzie budynku kiedy i w jakich godzinach można przeprowadzać się, bywa, że aby nie zakłócać pracy biurowca, wszelkie prace wykonywane są po godzinach pracy biur ( wieczorem, bądź w nocy). Weź pod uwagę, że gdy biurowiec jest pusty, łatwiej się po nim przemieszczać, czas oczekiwania na windę skraca się, co wpływa na czas wykonania przeprowadzki.
Podczas przeprowadzek biurowych są stałe elementy strategiczne, które potrafią zmienić cały przebieg przeprowadzki. Niedomówienie pewnych kwestii może rodzić niepotrzebne nerwy i stres. Aby uniknąć nieporozumień uczyń następne kroki:
Podstawową sprawą jest wyznaczenie osoby decyzyjnej, zarówno po stronie zleceniodawcy, jak i zleceniobiorcy. W ten sposób wszelkie polecenia wydane w trakcie przeprowadzki przez osoby decyzyjne będą realizowane w kontrolowany sposób.
Częstym nieprzewidzianym elementem w procesie przeprowadzki jest demontaż i montaż mebli, oraz wyposażenia biura. Podczas przeprowadzek biur najczęściej są to narożne biurka, boksy biurowe, wysokie szafy na dokumenty, złączone ze sobą regały na dokumenty, regały z archiwum, stoły konferencyjne, wszelkiego rodzaju wiszące szafki, półki, tablice, rzutniki, zegary. Są to czynności, które wbrew pozorom są bardzo czasochłonne i pracochłonne. Zwróć na to uwagę przy rozmowie z naszym doradcą.
Przeprowadzki biur, szczególnie w nowych biurowcach obwarowane są szczególnymi obostrzeniami, dowiedz się którym wejściem można będzie wykonać przeprowadzkę, oraz gdzie jest najbliższe miejsce postojowe dla samochodu. Warto wcześniej poinformować zarząd budynku, o przeprowadzce i poprosić o miejsce do zaparkowania jak najbliżej wejścia do budynku, którym będzie realizowana przeprowadzka.
Planując godziny trwania przeprowadzki zasięgnij informacji odnośnie dostępności windy. Dowiedz się czy jest winda towarowa dla dostawców? Taka winda najczęściej jest na zapleczu biurowca i podczas normalnych godzin pracy nie koliduje z klientami i pracownikami biurowca.
Dowiedz się również jak wygląda sprawa z kontrolą dostępu do windy (winda na kartę, chip) najczęściej są do dyspozycji karty dla gości, jednak zdarza się że trzeba korzystać z kart pracowników firmy. Jeżeli to możliwe zorganizuj kluczyk do windy, który pozwala na zablokowanie drzwi.
Jeśli masz ciężki sprzęt np. sejf dowiedz się jaki jest maksymalny udźwig windy. Jeżeli nie będzie możliwości skorzystania z niej, trzeba liczyć się z dodatkowym kosztem za wniesienie ciężkiego gabarytu. Jeżeli to możliwe to zorganizuj kluczyk do windy, który pozwala na zablokowanie drzwi.
Usługa "GRUPA TECHNICZNA" to oferta przygotowana dla biur, które nie potrzebują przeprowadzki, lecz pomocy przy drobnych pracach na w siedzibie:
W razie jakiejkolwiek pomocy przy pracach fizyczno-technicznych zadzwoń do nas, powiedz jaką masz potrzebę a my tę potrzebę zaspokoimy.
Pozdrawiamy, Przeprowadzki Warszawskie
Dowiedz się więcej na temat relokacji biur.
Klient zobowiązany jest do akceptacji REGULAMINU PRZEPROWADZEK.
RABAT 50 zł! Jesteś aktywny na social mediach? Masz dużo followersów, czyli ludzi którzy Cię obserwują? Masz konto na Instagramie, Facebook'u, Twitterze lub YouTubie? Daj nam znać, ponieważ za udostępnienie informacji o nas na Twoich profilach dostaniesz atrakcyjny rabat w wysokości 50 zł! W czasie rozmowy z naszym konsultantem UPOMNIJ SIĘ O TEN RABAT! Zapraszamy również do zapoznania się z innymi naszymi rabatami pod adresem RABATY.
Dowiedz się więcej lub zadzwoń (+48) 509 191 217