Przeprowadzki biur

Przeprowadzki biur realizujemy przede wszystkim na terenie Warszawy i okolic. Jest to duży, specyficzny a także wymagający segment rynku. Wychodząc naprzeciw zapotrzebowaniu klientów opracowaliśmy techniki, które z pewnością pozwalają nam dopasować się do klienta. Dzięki temu możemy sprawnie wykonać przeprowadzkę zarówno małego biura jak i biura wielkopowierzchniowego. Posiadamy niezbędną flotę samochodów, ludzi, narzędzia, materiały, umiejętności, doświadczenie, oraz UBEZPIECZENIE.

 

To co nas wyróżnia z pośród konkurencji to z pewnością mnogość referencji, które podkreślają nasze zaangażowanie i dbałość o detale każdej usługi przeprowadzki biura. Zapraszamy do zapoznania się z referencjami poniżej:

Przeprowadzki biur – Referencje

[grw id=”1357″]

Lista firm, z którymi współpracujemy:

  • BUDIMEX
  • UNIBEB
  • PKP POLSKIE LINIE KOLEJOWE S.A.
  • ORANGE
  • PRêT-à-PORTER PR
  • GUESS
  • TEATR POLSKI
  • TEATR ATENEUM
  • SYMFONIA VARSOVIA
  • SKANSKA S.A.
  • PEEK & CLOPPENBURG
  • MIASTO STOŁECZNE WARSZAWA
  • BOLD
  • EATON ELECTRIC
  • UNIWERSYTET WARSZAWSKI
  • LUKULLUS
  • NOVUM S.A.
  • BIBLIOTEKA PUBLICZNA W DZIELNICY BEMOWO
  • INSTYTUT HEMATOLOGII I TRANSFUZJOLOGII
  • NARODOWY INSTYTUT ZDROWIA PUBLICZNEGO-PAŃSTWOWY ZAKŁAD HIGIENY
  • NAŁĘCZÓW ZDRÓJ S.A.
  • FUNDACJA “HABITAT FOR HUMANITY POLAND”
  • PORR S.A.
  • INSTYTUT BADAWCZY LEŚNICTWA
  • IZBA ADMINISTRACJI SKARBOWEJ W WARSZAWIE
  • POLSKI ZWIĄZEK SPORTU NIEPEŁNOSPRAWNYCH “START”
  • SPÓŁDZIELNIA MIESZKANIOWA “GÓRCZEWSKA”
  • UCZELNIA WARSZAWSKA IM. MARII SKŁODOWSKIEJ – CURIE
  • HYUNDAI MOTOR POLAND Sp. z o.o.
  • BEMOWSKIE CENTRUM KULTURY W DZIELNICY BEMOWO
  • TARCHOMIŃSKIE ZAKŁADY FARMACEUTYCZNE “POLFA” SPÓŁKA AKCYJNA
  • CENTRUM NAUKI KOPERNIK
  • BIBLIOTEKA PUBLICZNA W DZIELNICY WESOŁA
  • NARODOWY INSTYTUT KARDIOLOGII
  • GMINA MIASTO PRUSZKÓW
  • PAPROCKI & BRZOZOWSKI DESIGNERS Sp. z o.o. Sp. komandytowa
  • MUZEUM SZTUKI NOWOCZESNEJ W WARSZAWIE
  • JYSK Sp. z o.o.
  • OKNOPLAST Sp. z o.o.
  • PRZEDSIĘBIORSTWO BUDOWY RUROCIĄGÓW I OBIEKTÓW TOWARZYSZĄCYCH MEGAGAZ SPÓŁKA AKCYJNA
  • NARODOWY INSTYTUT ARCHITEKTURY I URBANISTYKI
  • TOWARZYSTWO UBEZPIECZEŃ INTER POLSKA SPÓŁKA AKCYJNA
  • YAMAHA SZKOŁA MUZYCZNA SP. Z.O.O.
  • NAJWYŻSZA IZBA KONTROLI
  • POLSKI KOMITET PARAOLIMPIJSKI

Przeprowadzki biur – typy przeprowadzek

Planując przeprowadzkę zastanów się jakiej usługi oczekujesz, musisz mieć świadomość, że im więcej zrobisz Ty i Twoi współpracownicy, tym tańsza będzie Twoja przeprowadzka. Do wyboru masz trzy typy przeprowadzek:

  • Kompleksowa przeprowadzka
  • Standardowa przeprowadzka
  • Ekonomiczna przeprowadzka

Przeprowadzki biura już od 420 zł netto!
Zadzwoń! tel.: (+48) 509 191 217


Kompleksowe przeprowadzki biur

to przeprowadzka, która nie wymaga od zamawiającego żadnego wkładu pracy fizycznej. W tym wariancie pracownicy naszej firmy według wcześniej ustalonego planu działania kolejno:

  • Opróżnią z szaf, szafek, regałów, biurek, półek znajdujące się tam dokumenty i przedmioty, oraz zapakują je do kartonów, odpowiednio zabezpieczając i oznaczając,
  • Zabezpieczą i oznaczą meble, oraz pozostałe wyposażenie, tak aby wszystkie rzeczy trafiły na właściwe miejsce,
  • W razie potrzeby wykonają demontaż i ponowny montaż mebli,
  • Zabezpieczą odpowiednio sprzęt (komputery, monitory, drukarki, telefony i inne)
  • Przygotują korytarze, windy, przejścia, wyjścia (podkładki pod drzwi, zabezpieczenie ścian i wind),
  • Przeprowadzą mienie do nowego lokalu, oraz rozmieszczą je według planu,
  • Zamontują tablice, obrazy i inne w miejscu przeznaczenia
  • Sprzątną pozostałe po przeprowadzce materiały.

Wszystkie materiały niezbędne do wykonania kompleksowej przeprowadzki biura (kartony, folia bąbelkowa, folia stretch, taśmy, worki) wliczone są w cenę. CENNIK PRZEPROWADZKI.


Standardowe przeprowadzki biur

wariant ten jest najczęściej wybierany przez naszych klientów. To pracownicy Twojej firmy przejmują obowiązek w zakresie:

  • pakowania dokumentów i innych drobnych rzeczy w kartony,
  • odpowiedniego zabezpieczenia sprzętu komputerowego,
  • ewentualnie demontaż i montaż mebli,
  • zabezpieczenia wind i korytarzy.

W tym wariancie nasza firma gwarantuje:

  • demontaż i montaż mebli,
  • zabezpieczenie mebli folią stretch i kocami transportowymi,
  • wyniesienie mienia z lokalu,
  • transport, wniesienie rzeczy do lokalu,
  • ustawienie mebli w wyznaczonych miejscach,
  • darmowe dostarczenie kartonów i innych potrzebnych materiałów ochronnych.

W przeciwieństwie do kompleksowej przeprowadzki w cenę standardowej usługi nie są wliczone dodatkowe materiały ochronne tj. kartony, folia bąbelkowa, taśmy, papier pakowy, worki i inne. Oczywiście możesz je nabyć przed przeprowadzką w naszym sklepie internetowym pakolandia.pl

Standardowa przeprowadzka biura to skomplikowany proces do którego warto odpowiednio się przygotować, dlatego przy tego typu przeprowadzkach niezwykle istotne jest, aby pracownicy biura oznakowali pudła z zawartością. Jest to zadanie, pracochłonne i czasochłonne jednak, efekt jest taki, że dana paczka bezproblemowo trafia do miejsca przeznaczenia, oraz można szybko zidentyfikować zapakowane w niej rzeczy.

Standardowa przeprowadzka biura to doskonały czas na segregację i pozbycie się niepotrzebnych rzeczy, w związku z tym oddziel, oznacz, które rzeczy są do likwidacji i powiedz nam o tym, my pomożemy Ci pozbyć się tego problemu wynajmując odpowiednio duży kontener. Uważaj jednak żeby nie pozbyć się np. ważnych dokumentów.


Ekonomiczne / tanie przeprowadzki biur

w zakres obowiązków naszej firmy wchodzi wyniesienie mienia z lokalu, załadunek, transport, a także rozładunek w wyznaczone miejsce. Ze względu na ekonomiczny charakter przeprowadzki wszelkiego rodzaju pakowanie i zabezpieczenie mienia leży po stronie zamawiającego przeprowadzkę. Przy takim wariancie zapraszamy do naszego sklepu pakolandia.pl w celu zakupu materiałów mogących przydać się przy przeprowadzce biura (folia stretch, folia bąbelkowa, kartony, taśmy, worki).

Termin przeprowadzki – NAWET W 1 dzień!

Planując przeprowadzkę weź pod uwagę czas, a mianowicie wyznacz:

  • Termin przeprowadzki
  • Czas trwania przeprowadzki
  • Godziny trwania przeprowadzki?

Termin przeprowadzki

to istotna sprawa, jeśli interesuje Cie konkretna data przeprowadzki, nie czekaj do ostatniej chwili. Im wcześniej poinformujesz nas w których dniach chcesz wykonać usługę tym lepiej będziemy mogli dopasować się do Twoich terminów. W dodatku w przypadku rezerwacji terminu 3 tygodnie wcześniej, możesz liczyć na rabat nawet – 10%.

Czas trwania przeprowadzki

ułatwia organizację, dlatego jeśli przeprowadzka jest planowana na parę dni, to warto rozłożyć przenosiny na etapy np. działami, pokojami. Wtedy nie tylko Ty masz lepszy ogląd sytuacji, ale i pracownicy wiedzą kiedy przyjdzie pora na przeprowadzkę danego działu. Dzięki temu mogą lepiej przygotować się do tego zadania.

Godziny trwania przeprowadzki

potrafią w ostatniej chwili zaskoczyć zleceniodawcę, dlatego dowiedz się wcześniej w zarządzie budynku kiedy i w jakich godzinach można przeprowadzać się, bywa, że aby nie zakłócać pracy biurowca, wszelkie prace wykonywane są po godzinach pracy biur (wieczorem, bądź w nocy). Weź pod uwagę, że gdy biurowiec jest pusty, łatwiej się po nim przemieszczać, czas oczekiwania na windę skraca się, co wpływa na czas wykonania przeprowadzki.

Przeprowadzki biur – Elementy strategiczne przeprowadzki

Podczas przeprowadzek biurowych są stałe elementy strategiczne, które w konsekwencji potrafią zmienić cały przebieg przeprowadzki. Niedomówienie pewnych kwestii może rodzić niepotrzebne nerwy a także stres. Aby uniknąć nieporozumień uczyń następujące kroki:

  • Wyznacz osobę decyzyjną,
  • Sprawdź jakie meble wymagają demontażu i ponownego montażu,
  • Zdobądź informację o podjeździe i wejściu do biurowca podczas przeprowadzki,
  • Sprawdź dostępność windy towarowej, oraz warunki korzystania z niej.

Wyznacz osobę decyzyjną

Podstawową sprawą jest wyznaczenie osoby decyzyjnej, zarówno po stronie zleceniodawcy, jak i zleceniobiorcy. W ten sposób wszelkie polecenia wydane w trakcie przeprowadzki przez osoby decyzyjne będą realizowane w kontrolowany sposób.

Przeprowadzki biur to także montaż i demontaż mebli

Częstym elementem w procesie przeprowadzki jest demontaż i montaż mebli, oraz wyposażenia biura, dlatego ważne jest aby ekipa posiadała niezbędne narzędzia. Podczas przeprowadzek biur najczęściej są to przede wszystkim narożne biurka, boksy biurowe, wysokie szafy na dokumenty, złączone ze sobą regały na dokumenty, regały z archiwum, stoły konferencyjne, wszelkiego rodzaju wiszące szafki, półki, tablice, rzutniki, zegary. Są to czynności, które wbrew pozorom są bardzo czasochłonne i pracochłonne.

Zdobądź informację o podjeździe i wejściu do biurowca podczas przeprowadzki

Przeprowadzki biur, szczególnie w nowych biurowcach obwarowane są szczególnymi obostrzeniami, na przykład dowiedz się którym wejściem można będzie wykonać przeprowadzkę, w dodatku sprawdź gdzie jest najbliższe miejsce postojowe dla samochodu. Po za tym równie ważne jest aby wcześniej poinformować zarząd budynku, o przeprowadzce ponieważ ochrona budynku może wstrzymać przeprowadzkę do czasu potwierdzenia uiszczenia płatności za wynajem. Dobrą praktyką jest również poprosić o miejsce do zaparkowania jak najbliżej wejścia do budynku, którym będzie realizowana przeprowadzka.

Sprawdź dostępność windy towarowej, oraz warunki korzystania z niej

Planując przeprowadzkę zasięgnij informacji odnośnie dostępności windy, w szczególności dowiedz się w których godzinach można korzystać z windy, a także czy jest winda towarowa dla dostawców? Winda towarowa najczęściej jest na zapleczu biurowca, dzięki czemu nie koliduje z klientami i pracownikami biurowca.

Dowiedz się również jak wygląda sprawa z kontrolą dostępu do windy (winda na kartę, chip) najczęściej są do dyspozycji karty dla gości, jednak zdarza się że trzeba korzystać z kart pracowników firmy. Jeśli to możliwe zorganizuj również kluczyk, który pozwala na zablokowanie drzwi.

Jeśli masz ciężki sprzęt np. sejf dowiedz się jaka jest jego waga, ponieważ nie może każda winda posiada maksymalny udźwig, którego nie można przekroczyć ze względu na bezpieczeństwo.

NOWOŚĆ – Pojemniki plombowane na wynajem

Pojemniki plastikowe na dokumenty to idealne rozwiązanie dla biur, ponieważ zapewniają one bezpieczeństwo przewożonych dokumentów przed zniszczeniem. Pojemniki plombowane gwarantują również poufność, dzięki czemu osoby nieupoważnione nie poznają zawartości pojemnika bez pozostawienia śladu. Dowiedz się więcej przechodząc na zakładkę pojemnik transportowy

Grupa techniczna – NAWET W 1 dzień!

Usługa “GRUPA TECHNICZNA” to oferta przygotowana dla biur, które nie potrzebują przeprowadzki, lecz pomocy przy drobnych pracach na w siedzibie:

  • Relokacja pracowników między piętrami,
  • Porządkowanie dokumentów,
  • Montaż mebli (w paczkach i na zamówienie),
  • Naprawa mebli,
  • Montaż oświetlenia,
  • Montaż szyldów, tablic, półek, obrazów.

W razie jakiejkolwiek pomocy przy pracach fizyczno-technicznych zadzwoń do nas, powiedz jaką masz potrzebę a my tę potrzebę z pewnością zaspokoimy.

 

Błąd: Brak formularza kontaktowego.

 

[grw id=”1357″]